Bergsportwinkel.nl

Ga direct naar hoofd-inhoud »

Doorzoek site
Winkelwagen

Producten () € 0,00

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op en we geven je zo snel mogelijk een antwoord.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Wat zijn de verzendkosten?

Betalen

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Er wordt gevraagd om de CVC-code van mijn creditcard, wat wordt hier mee bedoeld?

Bezorgen

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Retourneren

Ik heb een artikel besteld en ontvangen, maar ik wil het retourneren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Het door mij bestelde artikel is defect geraakt. Heb ik garantie?



Bestellen


Hoe kan ik bestellen?

Bestellen bij Bergsportwinkel.nl kan rechtstreeks via de website in 5 eenvoudige stappen:

  1. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
  2. Klik op de knop 'Bestelling afronden'
  3. Vul je naam en adresgegevens in, of log in als je al een account bij ons hebt.
  4. Geef de gewenste verzendwijze en betalingswijze aan.
  5. Volg nu de stappen op het scherm om de betaling af te ronden.

Je ontvangt nu een bevestiging per e-mail van je bestelling.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een bestelling alleen annuleren als deze nog niet betaald is. Als een bestelling al betaald is (en op voorraad is) zit deze namelijk al in het afleveringsproces.

Annuleer een bestelling door een bericht te sturen via het contact-formulier, vermeld hierbij ordernummer van de bestelling die je wilt annuleren. Je vindt dit ordernummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.


Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als de bestelling verzonden is krijg je hiervan een e-mail. Als je een account hebt kun je de status van je bestelling volgen door op Bergsportwinkel.nl in te loggen op 'Mijn account'. De PostNL traceercode wordt alleen op verzoek verstrekt. Kleine pakketten worden verzonden als brievenbuspakket. Deze passen gewoon door de brievenbus zodat je niet thuis hoeft te blijven voor het ontvangen van je bestelling.


Wat zijn de verzendkosten?

Slechts een deel van de kosten voor verzenden en verpakken worden doorberekend:
Naar Nederland en België: €3,50. Bestellingen boven €50,- worden GRATIS VERZONDEN.
Naar andere EU landen: €6,-. Bestellingen boven €100,- slechts 3,50.

Betalen


Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

Je kunt betalen met iDeal, MasterCard, VISA, en Overboeking per bank of giro. Klanten uit België kunnen ook betalen met Bancontact / Mr Cash en klanten uit Duitsland met DIRECTebanking.de.

Daarnaast bieden we de mogelijkheid onder rembours te bestellen. Je betaalt je bestelling dan aan de postbode bij aflevering. Er komt dan wel € 8,- aan extra kosten bovenop het bestelbedrag.


Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen zijn inclusief BTW.


Er wordt gevraagd om de CVC-code van mijn creditcard, wat wordt hier mee bedoeld?

Creditcards hebben een CVC-code ter extra beveiliging voor online transacties. CVC staat voor 'Credit card Verificatie'.

Bij MasterCard en VISA vind je de code aan de achterkant van de creditcard. De CVC code is het laatste driecijferige getal rechtsboven je handtekening.

Bezorgen


Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Voor 23.59 besteld = dezelfde dag verzonden, mits op voorraad. Indien een product niet op voorraad is, wordt dit op de website vermeld. Vervolgens heeft PostNL doorgaans 1 dag nodig om uw pakje in goede orde af te leveren. De gebruikelijke levertijd is dus 1 dag.

Zodra de bestelling is verzonden, of als een product dat je hebt besteld niet op voorraad is, ontvang je hiervan een e-mail.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, je kunt je bestelling op een ander adres laten bezorgen. Bij het plaatsen van de bestelling geef je eerst je eigen naam en adres op. Je kunt daarna kiezen of je de bestelling naar dit adres wilt versturen of naar een ander adres. De factuur zenden we standaard mee met de bestelling, wil je niet dat de factuur wordt meegezonden (bijvoorbeeld omdat het een kado is) meldt dat ons dan via het contactformulier.

Retourneren


Ik heb een artikel besteld en ontvangen, maar ik wil het retourneren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Bergsportwinkel.nl staat achter haar producten. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan kan je deze zonder opgaaf van reden retour zenden. Dit moet wel binnen 30 werkdagen gebeuren en met inachtneming van onze algemene voorwaarden. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het retourneren van je product(en) hebben wij daar een retourformulier voor. Deze kan je hier downloaden. Heb je geen Adobe Acrobat Reader, dan kun je deze hier downloaden.

Vul het retourformulier in, print hem uit en stuur je product(en) samen met het retourformulier op naar het adres dat aangegeven staat op het formulier.
TradingPro B.V. / Klimwinkel
Afdeling Retouren
Denariusstraat 25
4903 RC Oosterhout(NB)

Mocht je er niet helemaal uitkomen met het invullen van het retourformulier op je pc/laptop/tablet of telefoon, dan kun je deze ook printen en met de pen invullen. Indien u met Paypal heeft betaald kunt u via de website van Paypal het pakket gratis retourneren. Zie voor meer informatie Paypal.nl/retour.


Het door mij bestelde artikel is defect geraakt. Heb ik garantie?

De kwaliteitscontrole op klim- en bergsport producten is gelukkig erg goed, daardoor komen productie- of materiaalfouten erg weinig voor. Mocht u een klacht hebben over door ons geleverd materiaal, neemt u dan contact op met de klantenservice (binnen of buiten de door de fabrikant aangegeven garantietermijn). Wij zullen uw klacht deskundig onderzoeken en waar van toepassing een garantie- of coulance regeling treffen. Op normale slijtage, schade door gebrekkig onderhoud of schade door onjuist of onzorgvuldig gebruik is geen garantie van toepassing.
Een probleem met uw materiaal? Probeer het gebrek niet zelf te herstellen, maar neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

 

Linkpartners van Bergsportwinkel.nl

bergsport Starter
bergsport Startze
outdoor Startze
Bergsport
Alpen
Bergsport
Klimsport
Outdoor

 

geen verzendkosten
levertijd
Kantoor in Oosterhout
veilig betalen
assortiment
Webshop Keurmerk

 

 

Klantenservice
Bel ons
E-mail ons
Stuur ons een bericht via WhatsApp
Stuur ons een bericht via Facebook
Stuur ons een tweet

Producten vergelijken

Geen producten geselecteerd.